[Gelistirici] Sahipsiz paketlerin paylaşımı

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
8 Mar 2010 Pzt 00:10:36 EET

2010/3/7 mete bilgin <metebilgin48 at gmail.com>

> Bu arada Pınar Yanardağ'ın
>
> programming/language/python/scipy
>
> paketini almak istiyorum (pınar ile konuştum), herhangi bir sorun oluşturur
> mu?

Paket Pınar'ın değil, sahipsiz.
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-March/023521.html thread'ine
cevap vermediği için üzerinde olan paket bakıcısız işaretlendi.

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-March/023524.html adresindeki
mesajda paket Renan'ın üzerinde gözüküyor, Renan'la aranızda anlaşıp paketi
kimin üzerine alacağına karar verebilirsiniz. Renan muhtemelen bu mesajı
okuyup cevap yazacaktır :)

Bir de tekrar etmekte fayda görüyorum, bakıcısız paketlere bakarken
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-March/023524.html adresinde
seçilip seçilmediğini de kontrol ederseniz iyi olur, eğer bu liste
içerisindeyse paketi üzerine almak isteyen geliştirici ile temasa geçmek
faydalı olacaktır.

--
- Serdar Dalgic