[Gelistirici] Sahipsiz paketlerin paylaşımı

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
7 Mar 2010 Paz 13:46:55 EET

2010/3/6 H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor at gmail.com>

> Murat artık paketlerle ilgilenmiyor sanırım. Onun paketlerini de bakıcısız
> işaretleyelim mi? Amsn gibi çok kullanılan ve bir o kadar çok küfredilen
> pakete bakıcılık yapıyordu.

Bu çıkardığım liste bütün sahipsiz paketleri içeriyor, aralarında ilk
attığım listede seçilen paketler de mevcut. Onu göz önünde bir bulundurarak
bir daha gözden geçirebilir misin? Oyun bileşeni için mail attım sana.

Murat amsn ile ilgilienecekti, bir kaç paket daha var ilgilenicem dediği.
İlgilenmeyeceği paketleri sahipsiz işaretlemişti Onur zaten.

--
- Serdar Dalgic