[Gelistirici] Pardus 2010 Staj ve GSoC Projeleri için Fikir Önerileri

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
5 Mar 2010 Cum 13:29:40 EET

03 Mart 2010 Çarşamba günü (saat 15:51:45) Renan Cakirerk şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Selam,

> Az önceki başlıktaki typo için özür dilerim.
>
> Pardus 2010 yaz stajı ve GSoC  projeleri için fikir topluyoruz.
> Önerileriniz?

PTSP manager yada builder - özelleştirilmiş bir ptsp rootfs i oluşturmak
için...

PTSP yerel uygulamalar - firefox ve webcam in yerel makinada çalıştırılması,
bunun manager a ya da builder a entegre edilmesi..

PiSi unittestlerinin geliştirilmesi

"Kapanmayı Engelledi Uygulaması": KDE bilgisi gerektiriyor. Windows 7 de
bilgisayarı kapatmak istediğinizde tüm ekran kararıyor ve kapanmayı engelleyen
uygulamaları listeliyor force kapat diyebiliyorsunuz. İşe yarıyor hoş da bir
görüntüsü var. KDE'nin GSoC projelerinde olabilir fakat bakmadım...

- Faik