[Gelistirici] Önceki sürümün duvar kağıtları

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
5 Mar 2010 Cum 00:28:13 EET

Selamlar,

Her yeni sürümde yeni duvar kağıtları sunuyoruz fakat bir önceki sürümün duvar kağıtlarına elveda diyoruz. Şu ana kadar sunduğumuz tüm duvar kağıtlarını içeren bir paket yapsak, her sürüm çıkardığımızda bir önceki sürümün duvar kağıtlarını da bu pakete dahil edip release artırsak güzel olmaz mı?

Ben Caracal Caracal duvar kağıdının hastasıyım örneğin, paket olarak depoda görmek isterdim. Eğer yapılabiliyorsa duvar kağıtlarında sürüm bilgisi olmaması daha da leziz olur.

Saygılar

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>