[Gelistirici] Farmın gönderdiği mailler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
1 Mar 2010 Pzt 15:04:30 EET

On 01 Mart 2010 Pazartesi 02:17:35 Mehmet Nur Olcay wrote:
> Merhaba,
>
> Bir süre önce güncellediğim, bana ait olmayan bir paket farmda patlamış,
>  derlenememiş. Farm esas paketçiye mail attığı için de dikkatimden kaçmış,
>  bugün fark ettim.
>
> Diyeceğim şu ki: Çok sık karşılaşılan bir sorun olmamakla beraber, farm,
>  derleme sorunlarında paketçi yerine en son güncelleyene mail atsa daha
>  uygun olmaz mı ? ACK/NACK sürecinde de işleyiş böyle iken.

 Paketçi "yerine" olması pek iyi bir fikir değil, paketin sahibinin durumdan
haberdar olmasında fayda var, ama son güncelleyen paketçiden farklıysa her
ikisine de posta atması mantıklı.

 Bir de sorunun etrafından dolaşmak şeklinde, buildfarm posta listemiz var,
oraya da durumla ilgili bilgi düşüyor, oradan da takip edilebilir.