[Gelistirici] Pisi delta üretimi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
20 Haz 2010 Paz 13:17:18 EEST

On Saturday 19 June 2010 23:52:57 Onur Küçük wrote:

>  multiple parametresini sallayalım
>
>  pisi delta from1 from2 from3  to1

Genelde bu tür komutlarda birden fazla kaynak veriliyorsa bu kaynaklar sona
atılır diye böyle bir seçim yaptım. Örneğin xargs ile pipe'larken sonda olması
kolaylık getiriyor.

  find . -name "*.xml" | xargs | tar -cf archive.tar

kullanabildiğimiz gibi

  find old_packages/ -name "*.pisi" | xargs | pisi delta -m to1

kullanabiliriz.

İsterseniz -m parametresi verilmediğinde söylediğin şekilde davranmasını
sağlayabilirim; ama bu durumda multiple yerine başka bir kelime bulmam lazım.
Çünkü her iki durumda da birden fazla kaynak verebiliyor olacağız.