[Gelistirici] Pisi ve xz (lzma2)

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
19 Haz 2010 Cmt 17:42:27 EEST

On Saturday 12 June 2010 19:23:47 Fatih Aşıcı wrote:
> Pisi paketi içinde install arşivi için xz kullanmayı ve dosya adını da
> install.tar.xz olarak değiştirmeyi düşünüyorum.

Bu kısmı yaptım. Delta kodu sadece "1.1" formatına özgüymüş. Orası henüz hazır
değil. unpisi de var tabi.

Bu arada pisi, kuracağı paketin formatını kontrol etmiyormuş. Baktığı şey
sadece install.tar.lzma dosyasının varlığını kontrol etmek. Yeni formatlı
paketleri eski pisi ile kurmaya kalkınca hiç hata vermeden kurmuş gibi
yapıyor. Dağıtım + sürüm kontrolü yaptığımız için kurtarıyor; fakat yine de
hataya açık bir durum.