[Gelistirici] local.start başlatılması sırası değişikliği

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
19 Haz 2010 Cmt 13:16:47 EEST

On Friday 18 June 2010 23:10:28 selim ok wrote:
> Selamlar,
>
> hemen katiliyorum diyecektim ki, o zaman ki insanlarin bu degisikligi
> yaparken gecerli bir sebepleri olabilecegi geldi. Neydi bu degisikligin
> sebebi? Neden servisler baslamadan önce calistiriliyordu local.start ?
> Bilen var mi?

Evet, var. Servislerin tümü aynı anda başlatılıyor. Servislerin tümünün
başlayıp bitmesini bekleyen bir süreç yok bildiğim kadarıyla. Hatta
servislerin hepsi başlayamadan müdür sonlanıyor. local.start'ı başlatan da
müdür.

Çomar açısından bakacak olursak servis betiklerinin diğer bacaklar için
yazılmaış betiklerden herhangi bir farkı yok. O yüzden servisler için böyle
bir istisna yapmak zor olabilir.