[Gelistirici] [Buildfarm] [x86_64 Buildfarm] info

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Haz 2010 Per 16:16:24 EEST

16 Haziran 2010 Çarşamba günü (saat 21:36:47) Pardus Corporate 2 x86_64
Buildfarm şunları yazmıştı:
> Queue finished with problems and those packages couldn't be compiled:
>
> /corporate2/devel/network/library/avahi-bindings/pspec.xml
> /corporate2/devel/multimedia/video/vlc/pspec.xml
> /corporate2/devel/util/crypt/pinentry/pspec.xml
> /corporate2/devel/office/postscript/poppler-bindings/pspec.xml

Bunların neden derlenmediği ile ilgili fikri olan var mı? Ben kendi 64bit
kurumsal bilgisayarımda qt-devel kurulu iken (sudo kullanmadığımda elbette)
paketleri derleyebiliyorum (terkedilmiş dosyalar yüzünden derlenmeyenler
hariç)

configure'de patlayan paketler, QtCore.pc dosyasını bulamadığı için patlıyor
sanırım, fakat bu dosya yeni ayırdığımız qt-devel paketi ile geliyor. 64bit
farmda PKG_CONFIG_PATH değişkeni filan sıfırlanmış olabilir mi bir şekilde?

pkg-config, o değişkendeki /usr/qt/4/lib/pkgconfig dizinini görerek pc
dosyalarını arıyor.

--
Gökçen Eraslan