[Gelistirici] [Pardus-2011] Contrib / Pardus depo ayrımı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
15 Haz 2010 Sal 14:54:22 EEST

2010/6/15 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>

> farklı depoların kullanıcı beğeni ve isteklerinden çok lisanslama/dağıtım
> yöntemleri ya da bakım/destek yapıları gibi kriterlerle ayrılması
> gerektiğini
> düşünüyorum. Oylama ile depo oluşturulması fikrine çok soğuk baktım...

Hm. Ama şöyle de bir şey var. Sürekli patlayan, bazı özellikleri istediği
şekilde yerine getirmeyen ve benzeri durumda olan bir paket için kullanıcı
da zaten bakımsız olduğuna veya desteğinin iyi olmadığına karar verebilir.
Bununla beraber, oylama sistemine istisnalar ve kurallar belirleyebiliriz,
lisansı uygun olmayan paketleri oylamaya tabi tutmamak gibi.

Bilmiyorum değer mi değmez mi, getirisi ne olur hiç bilmiyorum ama şuanki
contrib deposunun bana bir anlamı yok gibi geliyor, test edilmeme -avantajı-
(depoya girme hızı açısından avantaj olarak görülebilir) dışında.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net