[Gelistirici] [Pardus-2011] Contrib / Pardus depo ayrımı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
15 Haz 2010 Sal 14:15:00 EEST

Merhabalar,

Pardus 2011'de de Contrib / Pardus depo ayrımı olacak mı? Contrib deposuna
"dışarıdan hızlıca paket alımları için kullanılacağı, resmi olarak
desteklenen depo"; "testlerin gerekmediği ama kullanıcı paket isteklerinin
hemen karşılanması için katkıcı deposu" gibi contrib deposuna yeni bir işlev
tanımlanacak mı? Ben ayrımı neye göre yaptığımızı açıkçası tam olarak
bilmiyorum, bildiklerim de şuan işlevini yitirmişler sanki, ya da dikkate
alınmıyor.

Ben contrib deposunun adının extra olarak değiştirilip; tüm yeni paketlerin
ilk önce bu depoda tutulup, sonra aldığı vote sayısına göre ana depoya
aktarılmasının güzel bir yöntem olduğunu düşündüm. Bunun için uygun bir vote
sistemi oluşturmamız gerekecek.

Sadece bir fikir. Bununla ilgili alınmış kararlar varsa paylaşabilir
misiniz?

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net