[Gelistirici] pisi tarZ desteği

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
14 Haz 2010 Pzt 09:27:06 EEST

Sun, 13 Jun 2010 15:15:27 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Depoları araştırdım. Hiçbir paket tarZ arşivi kullanmıyor. Yukarıda
> sözünü ettiğim özelliği şu anki haliyle de bir şekilde eklerim; ama
> ortaya çıkacak kod çok kötü olacak. Kullanılmayan bir özellik için
> buna değmeyeceğini düşünüyorum.
Aslında ben bir-iki pakette ihtiyacım olmuştu ama (hatırlayamadığım) bir
nedenden pisi'nin tarZ desteği zaten problemliydi ve tarball'u targz
olarak tekrar oluşturup kullanmam gerekmişti.

Bence de atabilirsin, ihtiyaç olan kaynak dosya zaten tek tük
çıkacaktır; onlar da tekrar desteklenen bir biçemde oluşturulur.

                   Doruk