[Gelistirici] gentoo ebuild make_wrapper script nedir?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Haz 2010 Cmt 15:15:07 EEST

Merhaba,

NX kutuphaneleri icin paket yapmaya calisiyorum. Sonra da neatx veya x2go
falan paketlenebilir.  setup ve build kisimlari tamam, ama install kisminda
takildim.

http://sources.gentoo.org/cgi-bin/viewvc.cgi/gentoo-x86/net-misc/nx/nx-3.4.0.ebuild?view=markup

adresindeki ebuild'i kullaniyorum ornek olarak ve ordakileri takip ediyorum.
Install kisminda make_wrapper diye bir script var ama neden kullanildigini
ve ne yaptigini anlayamadim. Bu konuda sizden yardim istemek istedim,

Gentoo ebuild'daki kisim su:

src_install() {
  NX_ROOT=/usr/$(get_libdir)/NX

  for x in nxagent nxauth nxproxy; do
      make_wrapper $x ./$x ${NX_ROOT}/bin ${NX_ROOT}/$(get_libdir) ||
      die " $x wrapper creation failed"
  done

Yorumlariniz icin tesekkurler,
--