[Gelistirici] comar sirasindaki environment ve core file yaratilmasi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Haz 2010 Cum 14:38:52 EEST

2010/6/11 Burak Çalışkan <burakclskn at gmail.com>

> [...]
>   satırını ekle. sistemi yeniden başlat. artık coredump alabilirsin.
> öntanımlı olarak çalışma dizininde oluşturulacaktır. Bunu engellemek için.
>        echo "/root/mydumps/core-%p-%t-%e" > /proc/sys/kernel/core_pattern
>        yaz.
>
> 3) $ cat /proc/sys/kernel/core_uses_pid komutunun 0 yazdığından emin ol.
>
> Artık coredump'lar /root/mydumps altında pid-unixtime-executablename olarak
> oluşturulur.
> (bunu her açılışta tekrarlaman gerekir, tekrarlamak istemiyorsan
> /etc/sysctl.conf'da ilgili ayarları değiştirmelisin.)

Tesekkurler Burak hocam, bunlarin hepsini yapmistim zaten ama olmamisti.
Comar calisirken kendi ulimit'ini yine 0 olarak set ediyor anladigim kadari
ile, ben sisteme ne yazdiysam comar'a laf geciremedim. Belki bi hata raporu
acmak lazim :)

> environment için hacky bir yol kullanabilirsin. comar betiğinde os'un
> import edildiğinden emin ol. Sonra, servisi çalıştırma kodundan hemen önce,
> os.system("export > /root/mydumps/env") yaz. Güncel hali ile sisteme kaydet.
> Betiği çalıştırdıktan sonra /root/mydumps/env altında environment bilgileri
> gelecektir.

Tamam, ben baska metodla cozdum ama bunu ogrendigim iyi oldu :) Tesekkurler
:)

Sorun PATH degiskeninin olmamasindan ve bu degiskenin NULL dondugunun kodda
kontrol edilmemesinden kaynaklaniyormus. Onlar libvirt'i patchledi, ben de
PATH ekledim, sorunu cozduk :)

Emre