[Gelistirici] paket isimleri yeniden

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
11 Haz 2010 Cum 10:30:29 EEST

On Friday 11 June 2010 10:01:19 Necdet Yücel wrote:

> Paket adına ekleme yapılması konusundaki çekincelerinizi tam anlamadım
> ben galiba.

Hem kalabalık hale gelmesini istemiyorum hem de oraya eklenen her bilginin
tutarlı bir kurala göre belirlenmesini istiyorum. Örneğin "aynı dizinde farklı
paketler bir arada durabilmeli" ise gerekçe, depo adını da eklemek gerekiyor.

Aslında kısaltmalarda sıcak bakıyorum. O zaman yine düzgün görünüyor. Pardus
2009/2011 için p9, p11 gibi kısaltmalar kullanabiliriz.

    gcc-4.3.3-49-6-p9-i686.pisi

olabilir.