[Gelistirici] paket isimleri yeniden

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
11 Haz 2010 Cum 10:24:14 EEST

11 Haziran 2010 Cuma günü (saat 09:59:26) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Fri, 11 Jun 2010 09:36:03 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

Evet buna ben de katılıyorum. USB/mail/CD vs. ile paketleri paylaşan
insanların da kolayca mimari/dağıtım sürümü bilgisine sahip olmalarını istemek
çok anormal değil.

Fedora'nın isimlendirme yöntemi güzel bence:

gcc-4.4.4-7.p2011.i686.pisi

ya da

gcc-4.4.4-7.pc2.i686.pisi

gibi olabilir.