[Gelistirici] servis betiginde segfault hata bulma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Haz 2010 Cum 00:52:06 EEST

2010/6/9 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> 2010/6/9 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>
>
> Çarşamba 09 Haziran 2010 günü (saat 12:29:07) Emre Erenoglu şunları

> Tamam, yol gosterirsen ben de ugrasabilirim, tikanmis durumdayim su anda.
> Servis olarak neden goctugunu aklim almiyor elle claistirinda sorun yokken.
>
> O bagimliliklar sart degil, devel'deki su anki haliyle gocmeyi cozersek,
> bagimliliklarini da alip daha  becerikli halini depoya aliriz sonra.

Sorunu buldum ve cozdum. Calistirilan libvirtd programi, dhcpd, iptables vs.
bulmak icin PATH cevre degiskenine bakiyor. Eger PATH bos ise sorun yok, ama
NULL donerse, o zaman gocuyor.

Bununla ilglii gelistiricileriyle gorustum ve libvirt'e bir patch girdi az
once, ancak biz de servis calistirirken her halikarda PATH degiskenini set
etmemiz gerekiyor. Ben bunu servis betiginde halledicem, ancak genel olarak
servis betiklerinin cevre degiskenlerinin icine koyulmasinda fayda olabilir.

--
Emre