[Gelistirici] Paket açıklamasındaki paket adları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 16:51:24 EEST

On 10 Haziran 2010 Perşembe 10:32:57 Gökmen Göksel wrote:
> Perşembe 10 Haziran 2010 günü (saat 10:14:42) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Selamlar,

> Bana da garip geliyor ve Paket Yöneticisi'nde de çok kötü gözüküyor.
> Gereksiz bilgi çöplüğü.

 Bir aralar arama işlemi için (pisi, paket yöneticisi, web arayüzü vs.
hangisinde nerede bilmiyorum) sadece description a bakılsın şeklinde bir şey
yaptık ve bunun için bu kuralı koyduk diye hatırlıyorum (ama uyduruyor da
olabilirim). Artık buna gerek kalmadığına göre bu kuralı da rafa
kaldırabiliriz.