[Gelistirici] 2011/devel/system/base/pciutils - Version bump, refactor package, update PCI ID data...

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 12:06:07 EEST

On Thursday 10 June 2010 11:50:23 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Thu, 10 Jun 2010 11:45:04 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :
>
> Bir taşla iki kuş vurmayalım derseniz; authors.xml, credits.xml (ya da
> benzeri) bir dosya olabilir, paket üzerinde daha önce emek vermişlerin
> isimleri olan. Yazılım paketlerindeki AUTHORS dosyası gibi.

Ben aslında comment (hatta summary ve decription) metinlerinin XML dosyası
içinde çok şekilsiz durduğunu düşünüyorum. XML'i parse edip oradaki metni
düzgün bir şekilde arayüzde göstermek için iğrenç taklalar atmak gerekiyor. O
yüzden ChangeLog gibi plain text bir dosya daha güzel olurdu.

PackageKit'de her güncelleme için kullanıcıya yönelik notlar düşülebiliyor
(Internet'ten çekiyor). Eğer güncelleme için not girilmemişse "Güncelleme
notları bulunmadığı için geliştirici notları gösteriliyor" şeklinde bir
mesajın altına paket içerisindeki notları basıyor. Biz de benzer bir yöntem
izlesek güzel olurdu.