[Gelistirici] 2011/devel/system/base/pciutils - Version bump, refactor package, update PCI ID data...

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 11:45:04 EEST

On Thursday 10 June 2010 11:29:25 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Thu, 10 Jun 2010 11:28:07 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Anlatamadım sanırım.
>
> Paket üzerinde emeği olanların isimleri yazıyor orada. 2011'i yaparken,
> tum pspec ve actions.py'leri sil-baştan yazmıyorsak; o insanların
> emeklerinin üzerine devam ediyoruz demektir. O zaman o insanların
> isimlerini silmememiz, credit vermeye devam etmemiz gerekir.

Sonsuza kadar o bilgileri tutamayız pspec.xml'lerde. svn deposunda da her şey
kayıtlı. Update tag'larının amacının credit vermek mi yoksa yapılan değişiklik
ile ilgili not düşmek mi olduğunu da tartışmamız lazım. Zira her dosyada bu
yöntemin izlenmesi lazım aynı mantıkla.

Diğer dağıtımlarda da benzer temizlik yapılıyor. Örneğin Fedora/devel'de
kernel'in en eski changelog girdisi kernel'in 2.6.32 sürümüne ait.

> Ek bir not: Bu konuyu daha önce de listede konuşmuştuk, benzer
> argümanlar sonucunda "tamam kalsın o zaman history'ler" denmişti. Şimdi
> bundan farklı bir karar verirken, en azından listeyi bilgilendirseniz
> de, commitlerden farketmek zorunda kalmasak iyi olmaz mıydı?

Bununla ilgili bir açıklama yapılacak. Bu temizlik işine de bootstrap sonrası
başlamayı düşünüyordum; fakat kendi içimizdeki bir yanlış anlaşılma
dolayısıyla bazı paketlerde başlanmış. Bu konuda hatalı olduğumuzu kabul
ediyorum.