[Gelistirici] Corporate2 paket sahipliği değişikliği

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
9 Haz 2010 Çar 22:21:20 EEST

Selamlar,

Demin depodaki paket sahipliklerini güncelledim 2009'dan. Eğer 2009'da farklı bir bileşendeyken
Corporate2'de farklı bileşene taşınıp aynı zamanda da sahipliği değişmiş paket varsa yazdığım
betik onları es geçti.

En son farmı dürtüğümde şu 4 paket derlendi,

/root/corporate2-devel/desktop/toolkit/newt/pspec.xml
/root/corporate2-devel/programming/language/python/python-Genshi/pspec.xml
/root/corporate2-devel/system/base/dhcpcd/pspec.xml
/root/corporate2-devel/util/misc/byobu/pspec.xml

Sonra hemen tekrar dürtüp, farm'ın workQueue'sunu sıfırladım. 64-bit için de en kısa zamanda
bu şekilde bir yöntem uygulanırsa iyi olur.

Kolay gele.