[Gelistirici] servis betiginde segfault hata bulma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Haz 2010 Çar 12:29:07 EEST

2010/5/24 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Emin olmak icin, bu sefer tum bagimliliklari da derleyip, kurup, qemu
> kullanicisini da ekleyip, senin paketi oldugu gibi kurdum, gene segfault:
>
> kernel: [ 3551.973118] libvirtd[2476]: segfault at 0 ip b737d8f3 sp
> bfd1115c error 4 in libc-2.9.so[b7304000+161000]

Ozan Hocam, bu konuya bir el atsak da halletsek, ben bi yere kadar
gelebildim takildim. Sorun libvirtd 'yi elle calistirinca ortaya cikmiyor,
sadece servis olarak calistirildiginda ortaya cikiyor. neden oluyor kafam
almiyor. gdb ile remote debugging falan kasayim dedim ama zorlandim
cozemedim olayi.

Su anda devel'deki pakette bu sendrom gorunuyor, senin pakette de gorunuyor.
Istedigin uzerinde deneme yapabilirsin. Benim yapmam gerekeni de soyle
yapayim hemen.

Tesekkurler,

--
Emre