[Gelistirici] paketler sayfası

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
8 Haz 2010 Sal 11:07:45 EEST

On Tuesday, June 08, 2010 10:50:56 am Oguz Yarimtepe wrote:
> Selam,

Slm;

> O zamanlar paketler sayfasında olması düşünülenler vardı. Hala bir kısmı
> yok onların. Ben de arada kendi uygulamamda bunları sağlarım diyerek
> yazıyorum. Ama bunu faydalı bir iş haline getireyim. Şu anki paketler
> sayfasını Djangoya taşımayı düşünür müsünüz? Düşünürseniz ne gibi
> özellikleri olsun istersiniz?

Paketler sayfasında bir kısım özelliği icinde barındıran Bahadir' ın epey
ugrastigi Django' yla geliştirilmiş Noan projesi var.

Bildiğim kadarıyla Paketler sayfasina ek olarak Ack/Nack işlerini de
düzenliyor. Bu sıralar iş yükümüzden dolayı biraz yavaşladı geliştirilmesi ama
eğer katkıda bulunmak istersen Noanın geliştirilmeye devam edilmesi çok daha
iyi olur sanırım.