[Gelistirici] paketler sayfası

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
8 Haz 2010 Sal 10:50:56 EEST

Selam,

2007 yılında paketler.pardus.org.tr için Django kullanarak bir sayfa yapmıştım. Yeterince iyi değildi o zaman yaptıklarım. Biraz vakit bulunca yakın zamanda kodları baştan yazdım. Daha içime sinen bir çalışma oldu. Bari düzgün hali svnde dursun diye svne yollamak istedim. BLACKHOLE'a alınmış bir proje olmuş kendisi. trunka taşıdım, yeni, hali ile değiştirdim.

O zamanlar paketler sayfasında olması düşünülenler vardı. Hala bir kısmı yok onların. Ben de arada kendi uygulamamda bunları sağlarım diyerek yazıyorum. Ama bunu faydalı bir iş haline getireyim. Şu anki paketler sayfasını Djangoya taşımayı düşünür müsünüz? Düşünürseniz ne gibi özellikleri olsun istersiniz?

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>