[Gelistirici] 64bit rar paketi

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
6 Haz 2010 Paz 15:50:24 EEST

Selamlar,

Biliyorsunuz rar binary olarak dağıtılan bir program. Paketleri 64bite
taşırken benzer şekilde dağıtılan flash, java gibi programlar için
pisi'ye çoklu kaynak dosya desteği eklenmişti. Diğer programların
kaynak dosyaları akıllıca paketlenmiş olduğundan arşiv dosyaları
açılınca mimariyi de içeren bir isme sahip dizin ortaya çıkıyordu.
Ancak rar'ı dağıtanlar dahice bir fikirle i686 ve x86_64 mimarileri
için oluşturdukları arşiv dosyalarının içine aynı isme sahip (rar) bir
klasör koymuşlar.

Bu haliyle iki farklı arşiv dosyasını kullanarak iki mimari için paket
hazırlayamadım ben. Bir çözüm olarak iki dosyayı indirip farklı
dizinlere açıp yeniden arşivledim. rar lisansı içeriği değiştirmeden
yeniden dağıtmaya izin veriyor. Daha uygun bir çözüm önerisi olmazsa
bu halini[1] depoya alalım diyorum.

Ne dersiniz?

[1]http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/necdet.yucel/rar/
---