[Gelistirici] 2009/stable/desktop/font/dejavu-fonts - Merge from devel/desktop/font/dejavu-fonts/

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
1 Haz 2010 Sal 22:42:03 EEST

01 Haziran 2010 Salı günü (saat 19:19:12) İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Salı 01 Haziran 2010 günü (saat 16:27:38) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
>
> Kurumsal 2 deposuna; kurumsal2 sürümü kurulu olmadığı için paketleri
>  derleyip deneyemediğimden commitlemiyorum. Bu paket için değil ama
>  commitlesem farm derlemeye çalışsa ve derleyemese o paket öyle kalacak.

Sanallaştırma sevdiğimiz bir çözüm, tavsiye ederim ;) En azından bir temiz
2009.2 ve kurumsal2 kurulu olmalı bence geliştiricilerde, en kötü ihtimalle
bir sanal makinede..

Kurumsal2'nin başı kel kalmasın, o da ailemizin bir sürümü.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux