[Gelistirici] Pardus Camia Zirvesi

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
30 Tem 2010 Cum 14:58:02 EEST

Bir süre önce geliştirici e-posta listesinde başlayan tartışma ve sonrasında
yaşanan tepkiler ışığında Pardus camiasının daha sağlıklı bir şekilde
yapılanabilmesi için ciddi adımlar atmamız gerektiğini gördük. Atılacak
adımları mevcut ve eski katkıcılarımızın, camia kanaat önderlerinin ve
camiamızın daha az sesli ve fakat son derece önemli bir parçasını oluşturan
kullanıcı camiası temsilcilerinin katılımı ile kararlaştırmanın en doğru yol
olduğuna karar verdik. Bu amaçla 8 Ağustos 2010 Pazar günü İstanbul‘da bir
“Pardus Camia Zirvesi” düzenliyoruz.

Toplantının yönetilebilirliği ve beklenen çıktıların yoğunluğu açısından
toplantıya davetlilerin katılamasını uygun gördük. Aşağıda gönderdiğimiz davet
metnini sizlerle paylaşıyoruz. Henüz bir davetiye almamış iseniz ve bununla
birlikte toplantıya katılmanız gerektiğini düşünüyorsanız bana bir e-posta
göndererek davetiye talep edebilirsiniz. Ancak vurgulamalıyım ki toplantının
yönetilebilirliği ve beklenen çıktıların yoğunluğu nedeniyle ancak geçmişte
camia konusundaki tartışma ve çalışmalara katkıda bulunmuş ve bu toplantıda
önemli bir katkı verebilecek arkadaşlarımıza davetiye gönderebileceğiz.
Bununla birlikte toplantı tutanaklarının son derece hassas bir şekilde
hazırlanarak tüm camiamız ile paylaşacağız ve toplantıya katıl(a)mayanların da
görüşlerini alacağız.

İlk Pardus Camia Zirvesi’nin hem Pardus projesi ve hem de Türkiye özgür
yazılım camiası için hayırlı sonuçlar doğurması dileğiyle…

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE

www.pardus.org.tr