[Gelistirici] gelistirici sozlesmesi

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
29 Tem 2010 Per 16:25:41 EEST

Selamlar,

8 Ağustosta yapılacak geliştirici toplantısında konuşacağımız
konulardan biri de "geliştirici/katkıcı (G/K) kimdir" olacak herhalde.
UEKAE'nin G/K'lara taahhütleri neler olacak, G/K'nın yasal
sorumlulukları neler olacak konularını da konuşmamız gerekeceğinden
karşılıklı yükümlülüklerin belgelendiği bir Geliştirici Sözleşmesi
üzerinde de konuşulacağını tahmin ediyorum.

Akın Ömeroğlu'nun twitlerinden anlaşıldığı kadarıyla bu konuda bir
taslak hazırlanıyor. Bu taslağı okuyup üzerinde düşünmemiz için
listeyle paylaşılmasının çok faydalı olacağını düşünüyorum.

İyi çalışmalar diliyorum.

---
Necdet Yücel