[Gelistirici] [Buildfarm] [2009] error: /root/2009/science/mathematics/CGAL/pspec.xml

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Tem 2010 Per 12:58:37 EEST

On Perşembe 29 Temmuz 2010 09:29:54 İsmail Dönmez wrote:

> Hata bir gcc problemi (internal compiler error)

 Daha önce loglarda internal compiler error vermemişti, dün akşam da loga
bakmadım ne yalan söyliyim. -g3 -ggdb yi de unutmuşum.

> , upstream'e neden raporlamıyorsunuz? Farm'da gcc -save-temps parametresiyle
> preprocessed *.i dosyası oluşturulursa bir hata raporu yazılabilir.

 Bizim 2009 da kullandığımız gcc biraz eski kaldı, 4.3.5 le, hatta 4.5.1 (RC)
ile denemek, olmadı bisect yapmak lazım. Upstream de düzeldiyse değişikliği
alırım, düzelmediyse dediğin gibi hata kaydı açarım.

 Şu anda ellerim dolu, ne zaman bakabilirim bilmiyorum ama ilk fırsatta
bakacağım.