[Gelistirici] toplantı tarih/yer tamamsa, başlık önerileri ?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at ozgurlukicin.com
27 Tem 2010 Sal 23:34:40 EEST

27 Temmuz 2010 Salı günü (saat 14:25:07) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>  Ben sadece
> geçmiş deneyimlerim dolayısıyla bu konuların diğer konuları
> baltalayacağından  korkuyorum.

Kaygılarınıza katılıyorum. Bu yüzden, bende toplantıya katılmamam gerektiğini düşündüm.
Şahsım adına söylüyorum, her hangi bir kırgınlığım yok.
Yapılacak toplantının, projenin bundan sonraki ilerleyişi için çok önemli olduğuna inanıyor ve tüm geliştirici
camiasına sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.

Kubilay KOCABALKAN

Özgürlükiçin Topluluk Yöneticisi
Pardus 2011 Sürüm Camia Temsilcisi
(SaCiT) ;)