[Gelistirici] toplantı tarih/yer tamamsa, başlık önerileri ?

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
27 Tem 2010 Sal 18:08:54 EEST

2010/7/27 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:

> Açıkçası benim de hevesim kırılmaya başladı. Bu listedeki tartışmalara katılıp
> fikrimi beyan etmekten çekiniyorum artık. Yanlış anlaşılmadan tartışmanın bu
> kadar zor olduğunu bilmezdim.
>
> İstemeden birilerini kırdıysam özür dilerim.

Hepimiz Pardus için doğru olduğunu düşündüğümüz şeyleri söylüyoruz.
Pardus hakkında konuşuyoruz. Kimsenin şahsına birşey söylenmediğine
göre kırılacak birşey de olmamalı.

Bu toplantıya yoğun teknik tartışmalardan sonra işin içinden
çıkamayarak karar vermiş olmadığımız ortada. Ortada teknik
konuşmalardan önce konuşulması tartışılması gereken nice konu var.
(Yukarıda söylendiği için tekrar etmiyorum.) Bu sorunlar konusunda
hızla çözüme ulaşmazsak teknik konuları tartışacak bir ortamımız da
kalmayabilir. -Ya da belki ortam olur ama biz orada olmayız.-

Bence olaya bu açıdan yaklaşılıp ona göre bir planlama yapılırsa daha
hedefe yönelik bir toplantı gerçekleştirilmiş olur.

--
Türker Sezer