[Gelistirici] toplantı tarih/yer tamamsa, başlık önerileri ?

Ali Işıngör isingor at gmail.com
27 Tem 2010 Sal 15:41:16 EEST

o halde ben de fikrimi soyleyeyim.

"camia ile iliskilerimiz neden sorunlu, disardan katkicilarin sayisini
nasil artiririz" temali bir toplantida, 2011 ile yapmak istediklerini
konusmak isteyen ve oradaki varolus nedeni bu olan kisilere,

"kusura bakmayin buna vaktimiz yetmeyebilir" demek, son derece heves
kirici bir yaklasim.

"gelmeseniz de olur, cok daha onemli meselelerimiz var konusacak"
demekle esanlamli bu. diger meseleler kime gore ya da neye gore daha
onemli?

eger elimizdeki camia ile iliskilerimiz ve toplulugun 2011 oncesinde
yer almak istedigi projeler konusulmayacaksa, ben de toplantidan
affimi rica edecegim.

kimseyi kirmak, uzmek, ofkelendirmek degildir amacim. iki adim
otemdeki denize girmek yerine plajda 18'lik kezbanlar gibi mesaj
yaziyorum, cunku bu ekibi ve projeyi cok seviyorum.

not: icinde pardus var tshirtu sayesinde plajda iki guzel hatunla
tanistim. beni aksama diskoya cagiriyorlar. kizlara erkan tekman
oldugumu ve her turlu fanteziye acik oldugumu soyledim.

aynisini yapin, tavsiye ederim.

ali aka "erkan il pompiere manyifiko"