[Gelistirici] toplantı tarih/yer tamamsa, başlık önerileri ?

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Tem 2010 Sal 14:25:07 EEST

On Monday 26 July 2010 17:59:56 Kubilay KOCABALKAN wrote:
> Konuşulacak konular içerisinde Pardus 2011 ve Camia katkıları olmayacağına
> göre

Bu arada söylemeden edemeyeceğim. Geliştirici camiası, Bahadır ve benden
ibaret değil. Söylediklerimin benim kişisel fikrim olduğunu özellikle
belirtmek için "bence" kelimesini kullanmaya çalışıyorum her seferinde; ama
yazılanlardan anladığım kadarıyla söylediklerim ekibin son kararı gibi
algılanıyor ve tartışmanın ardı gelmiyor. Uzun zamandır bu konudan dolayı
rahatsızım. Lütfen aksini düşünen varsa bu fikirlere yanıt olarak yazsın.

2011'i konuşmalıyız diyenler çoğunluktaysa elbette konuşulur. Ben sadece
geçmiş deneyimlerim dolayısıyla bu konuların diğer konuları baltalayacağından
korkuyorum.