[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 14:20:11 EEST

Hoi;

2010/7/23 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>:
> pastebin.com da herkese açık, ama oraya gidip yazmıyorum düşüncelerimi.
> Gezegende yayınlanan bloguma yazıyorum, listeye gönderiyorum. Mekan liste,
> başlık da belli olunca yazdığımı ikâr etme şansı da olmuyor, Twitter'a geri mi
> dönsem? İsim vermeden laf sokup, toplantıda "ben onu kız arkadaşım" için
> yazdım da diyebilirim sonra.

O malum twitin neden yazıldığını anladıysan problemin orada burada
twit yazmak olmadığını da anlamış olman lazım Bahadır. O twit direk
buraya yazılsa flame çıkacaktı, twitterda kalması daha iyi olmuş.

Amma; bir zamanlar Mandrake üzerinde PiSi geliştiren arkadaşlarımız
vardı o günlere geri dönülmese güzel olur bence. Projenin dışarıdan
görünüşü açısından pek hoş bir görüntü değil.

ismail