[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 14:09:20 EEST

Cuma 23 Temmuz 2010 günü (saat 13:49:32) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Bugzilla yerine friendfeed'e yazan onun düzeltilmesini de beklemiyor
> demektir.

Ne güzel dediniz.

> Herkesin okumasına açık, gizli kapaklı olmayan bir şeyden de sanki
> yapılmaması gereken bir şeymiş gibi bahsetmeyelim Bahadır beyciğim.

pastebin.com da herkese açık, ama oraya gidip yazmıyorum düşüncelerimi.
Gezegende yayınlanan bloguma yazıyorum, listeye gönderiyorum. Mekan liste,
başlık da belli olunca yazdığımı ikâr etme şansı da olmuyor, Twitter'a geri mi
dönsem? İsim vermeden laf sokup, toplantıda "ben onu kız arkadaşım" için
yazdım da diyebilirim sonra.