[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
23 Tem 2010 Cum 13:15:43 EEST

2010/7/23 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:

> Yine başlamasak? Yukarıdaki üslubun flame çıkarma olasılığını tahmin
> edebilirsin herhalde. Lütfen sakinleştikten sonra yaz. Azarlama değil; sadece
> bir öneri :)

Tahmin edebiliyorum. Aslında sinirli de değilim. Sadece yazmadan
geçmek istemedim. İçimde kalacağına söyleyeyim istedim. :)

> Bu arada Bahadır'ın yazdığı iletişim kanallarını ben de kullanmıyorum.
> Oralarda cevap verme hakkımı doğuracak yazılar bulunması benim de hoşuma
> gitmez;

Dediğim gibi cevap hakkı doğuracak ya da takip etmeyen birilerinden
cevap bekleyen konuşmalar dönüyorsa can sıkıcı olabilir. Zaman zaman
bizim de başımıza gelmiyor değil ama bunlara da mani olamayız (hatta
olmamalıyız da, bkz. sansürsüzinternet)

Ayrıca Bahadır'ın bu epostayı atmasına neden olduğunu düşündüğüm twit
dizisine de baktım, kişi özelinde söylenmiş hiçbirşey yok, hatta buna
ayrıca dikkat edilmiş görünüyor. Bahsettiğiniz gibi bir durum
oluşmaması için. Hatta Pardus ismi bile geçmemiş. Sadece Pardus'u ve
olanları bildiğiniz için yazanların Pardus'a ve Pardus
geliştiricilerine uyduğunu düşünüp bu kanaate varmışsınız. Yoksa orada
Microsoft'un bir markası da geçti ama o taraftan bir tepki gelmedi
henüz. :)

Bunun dışında yazdıklarımda Pardus ismi geçmeden Pardus'un
politikalarından endişeli olduğumu söylemişim -ki bunu zaten daha önce
listede de söylemiştik.

--
Türker Sezer