[Gelistirici] playground/ertugrul/experimantal/mongodb - devam

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
22 Tem 2010 Per 16:16:33 EEST

Çarşamba 21 Temmuz 2010 günü (saat 19:54:38) Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> args="--dbpath=/var/lib/mongodb" olarak düzelttim şimdi service komutu
> başlatıyor ancak alt satıra düüşmüyor pid oluşmuyor.

/var/run/mongodb/mongodb.pid mi oluşmuyor? Öyleyse, startService()'e
makepid=True argümanı verebilirsiniz

Alta düşmüyor dediğiniz, servisin çalışması ancak kendini daemon olarak
arkaplana atmaması ise aynı metoda bir de detach=True argümanı verebilirsiniz.