[Gelistirici] paralel bzip2 hakkinda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Tem 2010 Sal 20:31:42 EEST

On Tue, 20 Jul 2010 20:02:04 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,

> Gentoo şöyle yapmış:
>
> dosym /usr/bin/pbzip2 /usr/bin/pbunzip2
> dosym /usr/bin/pbzip2 /usr/bin/bzip2
> dosym /usr/bin/pbzip2 /usr/bin/bunzip2
> dosym /usr/bin/pbzip2 /usr/bin/bzcat
>
> Son üç linki almayalım mı diyorsun?

 Evet evet, suse, mandriva ve fedora da asıl bzip2 yi ezmemişler, biz
de ezmeyelim, en azından 2009 içinde. Bilmediğimiz bir sıkıntısı
olabilir.

 Fedora mesela pbunzip2 ve pbzcat linkleri koymuş, biz de böyle yapalım.

> Bunu şöyle yapayım dedim:
>
> pisitools.dosym("%s/pbzip2","%s/pbunzip2" % get.binDIR())

 ilk binDIR leri atalım diyorum, yani

 pisitools.dosym("/usr/bin/pbzip2", "/usr/bin/bzip2")

 yerine

 pisitools.dosym("pbzip2", "/usr/bin/bzip2")

 yapalım