[Gelistirici] checklib typeerror

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
20 Tem 2010 Sal 18:52:47 EEST

On 20.07.2010 16:57, İşbaran Akçayır wrote:

> ben de yeni öğrendim, pisi paketlerinde bağımlılık kontrolü, unused
> direct dep, undefined symbols filan arıyor. yazan arkadaş bir mail
> atsaymış listeye vaktinde iyi olurmuş.

40 küsür betik var orada. O betikler oraya gökten düşmüyor, uludag-commits
listesi var. Betik eklendikten sonra bir sürü değişiklik geçirdi, onlar da
commit listesine düşüyor. Doruk betiği pisi paketine alsak mı dedi bu listede:

http://www.mail-archive.com/gelistirici@pardus.org.tr/msg06945.html

Yazan arkadaş da ben oluyorum, 3 saniyede öğrenebileceğin bir şey bu. En azından
Ozan yazdığında bir e-posta atsa iyi olurmuş desen, biraz daha samimi ve az
agresif olurdu tonun.

Kullanıma gelince, 3 farklı kullanımı mevcut. 1 tanesi pspec.xml build/install
edildikten sonra checklib diye o dizinde çağırmak, diğeri kurulu paket adı vermek,
sonuncusu da oluşmuş .pisi adı vermek. Haydi 1.'sini tahmin edemeyebilirsiniz de
bir geliştirici olarak 2. veya 3.'yü denemek aklınıza gelmiş olmalı.

Yazıyoruz, --help koyuyoruz, maintain ediyoruz. Bir zahmet en kötü python betiğini
açıp bakabilirsiniz.