[Gelistirici] libqglviewer'ın contrib'den pardus deposuna taşınması

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
18 Tem 2010 Paz 23:21:57 EEST

On Sun, 18 Jul 2010 22:12:23 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,

> Paketleri depolara hangi kriterlere göre aldığımızı geçenlerde
> sormuştum bir de buradan sormuş olayım.

 Listede bahsi geçmişti, belgelendirdiğimizi de hatırlıyorum ama belge
nerede emin olamadım. RsT olarak düzgün bir şekilde belgelememiz
gerekiyor.

 Özetle şu anda bir yazılım ya da kitaplık için sürüm yöneticilerinin

 - aynı işi yapan başka bir yazılım ana depoda değilse, ana
depoya gidebilir
 - popüler / çok kullanılan bir yazılımsa ana depoya gidebilir
 - contrib depoda fazla bağımlılığı yoksa ana depoya gidebilir
 - kapalı kodlu ama freedist denen dağıtımına izin verilen bir lisansı
varsa ve çok kullanılan bir yazılım değilse katkı deposuna gidebilir
 - modül ise (Python, Perl vs.) ana depoya gidebilir

 kurallarını takip ediyor, Ana kural, son kararı sürüm yöneticisi
verir.