[Gelistirici] geliştirici toplantısı

Kubilay KOCABALKAN kubilay at ozgurlukicin.com
17 Tem 2010 Cmt 12:08:03 EEST

15 Temmuz 2010 Perşembe günü (saat 10:51:04) Koray Löker şunları yazmıştı:

> Aşkolsun SaCİT! :-) Misafir, ev sahibi yok, hepimiz sahibiyiz bu evin. Bu
> duyguyu paylaşmak, anlaşmak üzere toplanırken kimse kimseye misafir
> demeyecektir.

Misafir kelimesini kullanma sebebim, ben ve benim gibi bazı katılmak isteyen gönüllüleri, İstanbul dışında
yaşıyor olmalarıydı. Yoksa hiç kimsenin kendini misafir hissedeceğini sanmıyorum. ;)

> Toplantıya katılımın hangi büyüklükte olabileceği, verimini de etkileyeceği
> için ne konuşulması gerektiği üzerinden belirlesek mi?

1. Toplantı tarihi, saati ve mekanını kesinleştirelim.
2. Toplantıya katılacakları kesinleştirelim.
3. Toplantı gündemini belirleyelim.

> Taslak bir gündem yaparak buluşursak zamanı iyi kullanırız. Ayrı bir
> başlıkta, o gün için başlık önerileri yapalım. Belki üç-dört ana oturuma
> böleriz günü?

Evet, gündem burada konuşularak belirlensin. Gördüğüm kadarıyla en önemli başlık, gönüllü geliştiricilerin
beklentileri ve bu beklentilerin somut çözümleri oluşturmalı. Diğer önemli konuysa, yeni sürüm/ler ile ilgili
düşünce ve kararlar.

Kubilay KOCABALKAN

Özgürlükiçin Topluluk Yöneticisi
Pardus 2011 Sürüm Camia Temsilcisi