[Gelistirici] pisi değişikliği nasıl

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
17 Tem 2010 Cmt 02:39:17 EEST

On 16.07.2010 21:05, S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar,

> Bugzilla'da acilan hata ile mesela bu senaryoda Oguz'un pisi
> bakicisina kisisel e-posta atmasi arasinda liste sakinleri acisindan
> hicbir fark yok, iki durumda da mesela ben yamayi gormeyecegim.

Bugzilla daha tercih edilebilir ama. Herkes o yamayı görüp bir şeyler yazma
ihtiyacı duyuyorsa yazabilir. Ayrıca attachment/inline diff'ten yama dosyasi
olusturmak sıkıcı ve sorunlu bir iş, en azından bugzilla'dan doğrudan URL
wget/aria ile indirilebiliyor.

Ben yine de liste/e-posta yerine bugzilla derim..