[Gelistirici] pisi değişikliği nasıl

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Tem 2010 Cum 21:05:47 EEST

Selamlar,

2010/7/16 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> git kullanmadığımız sürece yamaların e-posta listelerine atılması cok feasible bir şey degil.
> En ideali reviewboard kurmak sanırım. Ancak şu anda ilgili bileşene hata açıp, sorunu
> anlatıp, çözen yama da şudur demek bir çok projenin de onayladığı bir iş akışı.

Kisisel olarak rica edecegim (ve hatta yalvaracagim) artik ne olur bir
yerlere bir seyler kurmaya kalkmayin. Ortalik 1000'lerce yamadan
gecilmiyor, gelistiriciler review edilmeyen yamalar yuzunden panikte,
ACK almayan her satir icin bir yerlerde bir zebra katlediliyor gibi
bir durumumuz da yok gordugum kadariyla o yuzden boyle bir an gelene
kadar bu sorunu dert etmekten/hatta dusunmekten bile vazgecip listeyi
kullanmaya devam edin lutfen.

Bugzilla'da acilan hata ile mesela bu senaryoda Oguz'un pisi
bakicisina kisisel e-posta atmasi arasinda liste sakinleri acisindan
hicbir fark yok, iki durumda da mesela ben yamayi gormeyecegim.

Saygilar