[Gelistirici] pisi değişikliği nasıl

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
16 Tem 2010 Cum 16:43:07 EEST

Cuma 16 Temmuz 2010 günü (saat 16:11:25) Oguz Yarimtepe şunları yazmıştı:

> Eposta listesine atılmaması lazım bence. Bundan n zaman sonra birisinin
> listede arşiv araması yapması mı gerekiyor olanı biteni anlaması için.
> Bugzilla takibi de zor olabiliyordur belki de. Neyse, iki yere de atarım
> ben :)

E-posta listesi bana daha mantıklı geliyor, iki nedenden dolayı:

1) Listeyi takip eden bir çok kişi var, ama teknik konularda pek paylaşım
yapılmıyor geliştirici listesinde, atılan teknik içerikli mesajlar genelde
cevapsız kalıyor. Bu ölü toprağını atacaktır patch'leri listeye atmak, en
azından kod üzerinden yapılan yorumlar geliştirici listesini takip edenlerin
ilgisini, bilgisini arttırmaya yarayacaktır. (diye umuyorum :) )

2) Bugzilla'yı her gün takip eden kişi sayısı çok az, tamam, liste
arşivlerinde farelik yapmaktan daha kolay bugzillla'da bir hatayı/yamayı
bulmak ama belirli bir hataya göz atan insan sayısı da az.

Örnek vermek gerekirse, vlc'nin patchleri vlc-devel listesi üzerinden
yürütülüyor http://mailman.videolan.org/pipermail/vlc-devel/

Benim fikrim budur.

--
- Serdar Dalgic