[Gelistirici] Pardus-ARM test rootfs

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
16 Tem 2010 Cum 16:35:49 EEST

[1] adresinde beagleboard üzerinde denenmiş rootfs hazırladım. [1] adresindeki README'yi okuyup beagleboard üzerinde Pardus-ARM'ı deneyebilirsiniz. Ekran görüntüleri de aynı adreste mevcuttur.

Pardus-ARM için port edilen uygulamalar kendi playground umda bulunmakta. ~2 hafta sonra (yıllık iznim sonrası) Pardus-ARM'a paketlerinizi nasıl uyarlayacağınızla ilgili bir HOWTO da yazmaya başlayacağım.

OMAP3530'da QEMU sorunları var, çözer çözmez bir QEMU imajı vermeyi de planlıyorum, veya yapmak isteyenler varsa buyursun :)

İyi eğlenceler.

---
[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~memre/pardus-arm/sd-image/

--