[Gelistirici] pisi değişikliği nasıl

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
16 Tem 2010 Cum 15:28:41 EEST

Cuma 16 Temmuz 2010 günü (saat 14:48:32) Oguz Yarimtepe şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> pisi info django (büyük küçük harf duyarsız) çalışsın diye piside bir
> değişiklik yaptım. Bunu nasıl paylaşayım bilemedim. Muhtemelen sadece
> uludag svnine yazabiliyorum. Listeye yama olarak mı atsam?
>
> Bir pisi listesi varmış en son 2008'de eposta atılan. Pisi'nin sorunları ve
> geliştirilmesine yönelik tartışmaların yapıldığı bir yer var mı? Listede
> bir ara 2011 de şöyle olsun felan deniyordu. Burada tartışılıyor sanırım.

o pisi listesini aslında kapatsak da olur, uzun zamandır kullanılmıyor çünkü.

Bence en iyi review yöntemi, listeye inline patch olarak ekleyip mail atmak.
Bu şekilde kodun üzerinde review almak mümkün olacaktır.

Tüm listeyi ilgilendirdiği için Geliştirici listesine atılması daha mantıklı,
kişisel fikrim.

Ha tabi bugzilla'da bir hata açıp onun üzerinden de gidilebilir, tercih
meselesi bence.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux