[Gelistirici] geliştirici toplantısı

Kubilay KOCABALKAN kubilay at ozgurlukicin.com
15 Tem 2010 Per 10:25:12 EEST

15 Temmuz 2010 Perşembe günü (saat 08:42:18) Koray Löker şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> Ağustos'un 5-26'sı arasında yüz yüze bir toplantı yapalım mı?
>
> İsmail'in önerdiği gibi bunu düzenli yapmakta fayda var, bu tür meseleleri
> de konuşup, ihtiyaçları güncellemiş oluruz. Kadim hale gelmiş teknik
> sıkıntıları temizlemek, yeterince konuşulamamış konuları somutlaştırır bir
> plan yaparız.
>
> Çıkış noktası olsun diye bir tarih aralığı vermiş oldum, en
> ortaklaşabilecek tarihi de listede belirleriz diye düşünüyorum.
>
> Ne dersiniz?

Tarih konusunda bir şey diyemem ama böyle bir toplantının yapılması ve bütün gönüllü geliştiricilerin misafir
edilmesi çok güzel bir hareket olur.

Kubilay KOCABALKAN

Özgürlükiçin Topluluk Yöneticisi
Pardus 2011 Sürüm Camia Temsilcisi