[Gelistirici] corporate2/devel/programming/language/erlang - Hopefully this is time everything is fixed

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
14 Tem 2010 Çar 15:58:50 EEST

Çarşamba 14 Temmuz 2010 günü (saat 15:48:25) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> Bu paketin de 64bit farmında derlenmesiyle birlikte 64bite taşınmamış
> sadece 2 paket kaldı. ejabberd'nin işi kolay gibi duruyor. Onun
> bağımlılığını yeniden yazmayı saymazsak sadece 1 paket kalmış oluyor:
> foo2zjs

ejabberd'yi de güncelliyorum.

Yalnız o erlang'ın derlenmesinden sonra bir paket daha böldüm. Şimdi neyi neye
conflict yazıcam edicem çok kafam karıştı, dur bakalım :)

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng