[Gelistirici] Paketlerim ve akıbetleri hakkında

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
8 Tem 2010 Per 23:43:57 EEST

Merhaba,

Ağustos başı itibariyle uzun bir süre buralarda olamayacağım, oyun alanımdaki paketler dahil,
paketlerimin tamamını isteyenler alabilirler ya da paketler sahipsiz olarak işaretlenebilir.

Bu vesile ile benim açımdan süresi belli olmayan bir ara da vermek istiyorum. Çok fazla katkı
verdiğim söylenemez ve yeni bir tartışma başlatmak istemem ama Furkan, Murat, Kenan ve en son
Doruk'tan sonra gerçekten projeye ve projenin yönetim biçimine olan inancımı yitirdim neredeyse.
Hatta daha önce pişman olacaksın diyenlere de inanmadığım için pişmanım ve haklı çıktıkları için
üzgünüm.

---
Mehmet Nur Olcay