[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
8 Tem 2010 Per 08:14:19 EEST

07 Temmuz 2010 Çarşamba 17:03:20 tarihinde Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Dost acı söyler, projeye dışardan baktığımda, 20+ maaşlı elemanı ve arada
> küsenler olsa da, genel olarak gittikçe artış gösteren dış katkıcıları ile
> stajyerleri olan bir proje için toplam iş gücünüzün çok altında çıktınız
> var. İnovatif ve ses getiren hiç bir şey yapılmıyor. Geliştiricilerin
> şikayet ettiği sorunları çözmek için yapılan, topluluğun dahil olmadığı,
> çocukça çalışmadan da çıka çıka kapalı bir yazılım ve yeni bir tartışma
> çıktı.

Zamanında bir KDE geliştiricisi yapılan işe ve ekibin büyüklüğüne bakınca ağzı
açık kalmıştı diye anımsıyorum. Herhalde "bir Türk dünyaya bedeldir" meseline
bir gönderme oldu bu.

Zamanında çok peşinde koşup idari engeller nedeniyle gerçekleştiremediğim,
sonrasında da benim de unuttuğum gözden geçirme/kıyaslama işine yine girişeyim
en iyisi, Gerekiyor...

ET